Som experiència i expertesa entorn de l'aigua, i les oferim a la societat.

Coneixement per a tothom, coneixement per millorar la qualitat de vida.

Compromís amb les persones i amb el medi ambient

Notícies, premsa, vídeos, butlletins i altres recursos d'informació.

Noticies destacades

2012  |  2013  |  2014  |  Tots

Tots

La Torre Agbar desitja una bona festa major de la Mercè amb una il·luminació commemorativa

19/09/2014 - Amb motiu de la celebració de les festes de la Mercè, que comencen avui amb una programació farcida d'activitats per a tots els públics, com ara la Festa d'Aigües impulsada per Aigües de Barcelona, la Torre Agbar mostrarà un any més, des d'avui i fins al dimecres 24 entre les 21 hores i la mitjanit, una il·luminació especial en què es combinaran animacions al·lusives a la festa major amb un missatge commemoratiu d'aquesta celebració ciutadana.

La Fundació Agbar col·labora amb el Festival d'Estiu d'Alella

01/08/2014 - La Fundació Agbar ha signat amb l'ajuntament d'Alella un conveni de col¿laboració per donar suport al Festival d'Estiu Alella 2014.

Llegiu més

La Fundació Agbar col·labora per segon any amb el programa d'alimentació infantil a l'estiu de la Creu Roja

15/07/2014 - El director general d'Aigües de Barcelona, Ignacio Escudero, i el president de la Creu Roja a Catalunya, Josep Marquès, han signat un conveni per garantir l'alimentació de 435 infants i les seves famílies en el període estival. En virtut d'aquest acord, la Fundació Agbar hi destinarà 100.000 euros, cosa que suposa una aportació de 19 euros per infant a la setmana.

< 1 2 3 4 5 >