Fundació Agbar / Projectes / Patrocinis destacats / Creu Roja Catalunya

Creu Roja Catalunya

Aliança per l’alimentació infantil

Col·laboració amb el Programa d’emergència per a l’alimentació infantil de la Creu Roja. L’objectiu d’aquest programa és facilitar l’accés des de l’escola a una alimentació sana i de qualitat als nens d’educació infantil i primària que es troben en situació d’exclusió social i evitar, d’aquesta manera, la discriminació per raons econòmiques.

Suport als refugiats
Col·laboració amb el programa de Creu Roja de suport al col·lectiu de refugiats que arriben a Catalunya des de diferents països. El programa preveu donar suport a l'atenció sanitària dels infants de famílies refugiades en situacions no cobertes totalment pel sistema públic, així com a l'atenció educativa per afavorir-ne la integració en la nostra societat.

Web de la Creu Roja Catalunya