Som notícia perquè ens mouen les persones i la seva realitat.

Fundació Agbar / Notícies / Fes el teu donatiu per enviar ajuda urgent als infants afectats pel tifó a les Filipines

22 Novembre 2013

La Fundació Agbar se suma a la campanya d'UNICEF i demana la teva col·laboració per proporcionar medicaments, aliments bàsics, aigua potable i articles d'higiene als infants i les famílies afectades pel tifó a les Filipines.

Per col·laborar-hi, has de fer clic a l'enllaç https://meayudas.unicef.es/cat/fundacioagbar/ajuda-urgent-per-l-emerg-ncia-a-filipines i fer l'aportació que consideris oportuna. A la web trobaràs tots els passos per fer la teva donació. El 100% de l'aportació que facis anirà destinada als nens i les nenes afectats pel tifó a les Filipines. Cal tenir present que amb 50 € UNICEF podrà donar aigua potable a 343 infants durant una setmana.

La Fundació Agbar ha fet una aportació de 3.000 €, però és imprescindible la col·laboració de tots per fer arribar el màxim d'ajuda possible als afectats per l'emergència a les Filipines.

El 8 de novembre passat el devastador tifó Haiyan va arrasar les Filipines: va destruir pobles sencers, va fer desaparèixer milions de llars i va deixar més de 5 milions de nens i nenes en una situació de màxim risc, sense aliments ni aigua potable. Per als nens i les nenes que han sobreviscut, l'aigua potable és un tema de vida o mort, atès que en un desastre natural com aquest l'escassetat d'aigua pot portar molts infants a beure aigua bruta o contaminada. Proporcionar-los accés a aigua potable és vital per evitar malalties mortals com el còlera.

Implica't, fes el teu donatiu!