Tot allò que fem per a les persones i entitats amb les quals col·laborem

Fundació Agbar / Notícies / L'alcalde de Pallejà visita el Museu Agbar de les Aigües en una jornada adreçada a la gent gran

18 Abril 2013

Ismael Álvarez, alcalde de Pallejà, va visitar juntament amb un grup de jubilats d'aquest municipi el Museu Agbar de les Aigües, per participar en l'activitat 'Quan l'aigua es mesurava en plomes. Els usos de l'aigua ahir i avui'.

Aquesta proposta adreçada a les persones grans els permet compartir records de la història de l'abastament d'aigua a Barcelona i els municipis del seu entorn. Els participants van mostrar la seva satisfacció per una activitat que els permet establir un diàleg intergeneracional lligat als usos de l'aigua d'ahir i avui. Per la seva banda, l'alcalde de Pallejà, va destacar la vàlua d'una activitat dirigida a la gent gran que ofereixen un reduït nombre de museus de Catalunya.

La visita arriba després de l'acte de presentació de l'activitat a finals de febrer. En aquella ocasió, la gerent de la Fundació Agbar, Victòria-Eugènia Martínez Fraile, va donar a conèixer l'activitat als regidors de Benestar Social i Família dels municipis de Barcelona i el seu entorn on Aigües de Barcelona és present.

'Quan l'aigua es mesurava en plomes. Els usos de l'aigua ahir i avui' és una activitat adreçada a la gent gran per visitar el Museu d'una manera diferent. A través d'una passejada tranquil·la per la històrica Central Cornellà d'Aigües de Barcelona, les persones grans reviuen vivències i comparteixen records de la història i els canvis en l'abastament d'aigua en una gran ciutat, amb l'ajuda de fotografies antigues de Cornellà de Llobregat i del seu entorn, o de reproduccions d'objectes de la col·lecció del Museu.