Tot allò que fem per a les persones i entitats amb les quals col·laborem

Fundació Agbar / Notícies / La Torre Agbar s'il·lumina avui de blau per commemorar el Dia Mundial de la Infància

20 Novembre 2013

Amb motiu del Dia Mundial de la Infància, que se celebra avui, la Torre Agbar s'il·luminarà de blau aquest vespre de blau, sumant-se a la campanya d'UNICEF en favor dels nens que travessen greus dificultats arreu del món, en especial als afectats pel tifó a Filipines.

Aquesta acció vol conscienciar a la ciutadania i donar un missatge d'esperança als més de 5 milions d'infants afectats pel tifó a les Filipines, i a tots els que arreu del món travessen greus dificultats per a la seva supervivència i la seva protecció.

Divendres, inici de la il·luminació de Nadal

Un any més, la Torre Agbar se suma a l'encesa de llums de Nadal de l'Ajuntament amb una il·luminació espectacular en què les animacions de l'estel i l'arbre de Nadal oferiran un joc de llums i color que s'aniran combinant, cada cinc minuts, amb una imatge estàtica del característic arbre de Nadal. La decoració nadalenca s'encendrà el proper divendres al vespre, entre les 18 hores i la mitjanit, coincidint amb l'inici de la il·luminació dels principals carrers i eixos comercials de Barcelona, i s'allargarà totes les festes, fins el 5 de gener de 2014.

Amb aquesta iniciativa, la Torre Agbar continua amb el seu calendari d'il·luminacions singulars que vol oferir a la ciutadania de Barcelona, coincidint amb diverses dates significatives: la propera, el 25 de novembre, Dia Internacional per a l'eliminació de la violència envers les dones.