Som notícia perquè ens mouen les persones i la seva realitat.

Fundació Agbar / Notícies / Aigües de Barcelona col·labora amb la Creu Roja en el programa d'alimentació infantil a l'estiu

12 Juliol 2013

El director general d'Aigües de Barcelona, Ignacio Escudero, i el president de la Creu Roja a Catalunya, Josep Marquès van signar ahir un conveni per garantir que 343 infants i les seves famílies en risc d'exclusió social puguin comprar productes frescos i variats durant les vacances d'estiu.

Amb aquest acord, el Fons de Solidaritat de la Fundació Agbar s'adreça als infants i les seves famílies amb greus problemes econòmics, i se suma a la campanya llançada amb la fi del període lectiu per la Creu Roja. Aquesta acció preveu la distribució d'aliments frescos i saludables a tot Catalunya per assegurar durant l'estiu la continuïtat d'una alimentació òptima -a base de productes frescos i saludables, com ara fruita, verdures, llegums, carn i peix- a un miler d'infants catalans i les seves famílies en alt risc d'exclusió social.

Els productes alimentaris es distribuiran a les persones beneficiàries a través de comerços de proximitat (mercats i petits comerços) i superfícies comercials col·laboradores de la campanya d'estiu.

Aquest conveni se suma al signat la setmana passada amb la mateixa entitat per facilitar l'accés al consum bàsic d'aigua a l'habitatge de les persones majors de 65 anys ateses per la Creu Roja, i reforça les línies d'actuació engegades per la Fundació Agbar amb l'objectiu de fer arribar el Fons de Solidaritat als col·lectius que més ho necessiten. Des de principis de 2013, les persones ateses per Càritas Diocesana de Barcelona i les famílies en risc d'exclusió social que determinen els serveis socials municipals dels ajuntaments de l'Àrea Metropolitana de Barcelona on Aigües de Barcelona és present ja gaudeixen d'aquesta ajuda. Fins avui, més de 3.300 famílies ja s'han beneficiat d'aquesta prestació que vol contribuir a superar la situació de risc en la qual es troben com a conseqüència del persistent context de crisi.