Tot allò que fem per a les persones i entitats amb les quals col·laborem

Fundació Agbar / Notícies / La Torre Agbar mostra avui una il·luminació per commemorar el Dia Mundial de la Lluita contra la Desertificació i la Sequera

18 Juny 2013

La Torre Agbar mostrarà avui, entre les nou del vespre i la mitjanit una il·luminació commemorativa de la lluita contra la sequera. Amb aquesta acció la companyia vol sumar-se a la celebració del Dia Mundial de la Lluita contra la Desertificació i la Sequera, que les Nacions Unides celebren cada 17 de juny per fomentar la consciència pública entorn d'aquesta problemàtica.

El Dia Mundial de la Lluita contra la Desertificació i la Sequera és una iniciativa de les Nacions Unides per conscienciar la gent de la importància de preservar la terra no degradada i de recuperar els sòls afectats per la desertificació. El 1994 l'organisme internacional va fixar la data del 17 de juny per sensibilitzar l'opinió pública sobre aquesta problemàtica. Per això va posar en marxa la Convenció de les Nacions Unides per la Lluita contra la Desertificació en aquells països afectats per sequeres greus, per desertificacions o per ambdues problemàtiques, en particular al continent africà.

La Torre Agbar vol sumar-se a la sensibilització entorn de la lluita contra la desertificació, motiu pel qual exhibirà avui, entre les nou del vespre i la mitjanit, una il·luminació commemorativa. Amb aquesta iniciativa, la Torre Agbar continua amb el calendari d'il·luminacions singulars que vol oferir a la ciutadania de Barcelona, coincidint amb diferents dates significatives del calendari: la propera tindrà lloc l'11 de juliol amb motiu del Dia Mundial de la Població.