Tot allò que fem per a les persones i entitats amb les quals col·laborem

Fundació Agbar / Notícies / La Torre Agbar s'il·lumina de vermell per solidaritzar-se amb la lluita contra la SIDA

29 Novembre 2013

Amb motiu del Dia Mundial de la Lluita contra la SIDA, que se celebra com cada any l'1 de desembre, la Torre Agbar s'il·luminarà de vermell, color que simbolitza la lluita contra aquesta malaltia, entre les 18.30 hores de diumenge i la 1 de la matinada de dilluns 2 de desembre.

Amb aquesta acció, la Torre Agbar se suma als actes que realitza la Fundació Lluita contra la SIDA amb el suport de l'Ajuntament de Barcelona. Des de 2010, aquesta Fundació du a terme la campanya "Barcelona dóna la cara per la SIDA", per conscienciar i sensibilitzar la ciutadania sobre aquesta malaltia, i per mostrar una ciutat compromesa i conscienciada que, any rere any, està esdevenint un referent internacional en la lluita contra el VIH. Entre els nombrosos actes que se celebraran, destaca la il·luminació de vermell el proper diumenge al vespre de fins a 33 edificis emblemàtics de la ciutat: a més de la Torre Agbar, que ho farà per quart any, també s'il·luminaran el Palau de la Generalitat, l'Ajuntament de Barcelona, la Sagrada Família i la Pedrera, entre d'altres.

Aquesta iniciativa solidària coincideix amb la il·luminació nadalenca de la Torre Agbar, campanya que va començar el 22 de novembre i que s'allargarà durant totes les festes de Nadal i fins al 5 de gener de 2014. Un any més, la Torre Agbar donarà la benvinguda del nou any al món amb una il¿luminació commemorativa.