Tot allò que fem per a les persones i entitats amb les quals col·laborem

Fundació Agbar / Notícies / La Fundació Agbar, present al fòrum internacional The Water and Sea Workshops sobre els reptes de la gestió dels recursos hídrics

14 Octubre 2013

Les Drassanes Reials de Barcelona van acollir dijous el fòrum internacional The Water and Sea Workshops, una jornada centrada en el futur de la gestió dels recursos hídrics en què va participar el director d'Aqualogy, Narciso Berberana.

Narciso Berberana va reclamar centrar-se "a trobar solucions al canvi climàtic", més enllà de debatre tot allò relacionat amb aquesta problemàtica. En aquest sentit, va destacar que Aqualogy i tot el grup destinen una part important dels seus ingressos a R+D, i va posar com a exemple el projecte Water Change de Cetaqua, premiat l'any passat per la Comissió Europea com el millor projecte LIFE-Medi Ambient, com a mostra de l'aposta de la companyia per la innovació, la recerca i el desenvolupament sostenible.

A l'acte, que va presentar el president de la Generalitat de Catalunya Artur Mas, representants de governs, entitats locals, empreses, i del món acadèmic i científic van analitzar els reptes actuals i futurs en la gestió dels recursos hídrics, i van reflexionar sobre la necessitat de trobar un model sostenible que permeti assolir els objectius del mil·lenni en relació amb l'accés a l'aigua potable i al sanejament.

El fòrum The Water ans Sea Workshops, que té el suport de la Fundació Agbar, és una iniciativa del cercle de reflexió The Planetworkshops, un think tank internacional que va néixer el 2006 amb l'objectiu d'analitzar els reptes actuals i futurs en matèria de desenvolupament sostenible.