Tot allò que fem per a les persones i entitats amb les quals col·laborem

Fundació Agbar / Notícies / La Torre Agbar va mostrar la nit del 5 de Juny una il·luminació dedicada al Dia Mundial del Medi ambient

7 Juny 2013

La Torre Agbar va mostrar una il·luminació commemorativa amb motiu del Dia Mundial del Medi Ambient, que les Nacions Unides va fixar el 15 de desembre de 1972 i que des de llavors se celebra de manera oficial cada 5 de juny

El Dia Mundial del Medi Ambient, que enguany celebra el 41è aniversari, va néixer amb l'objectiu de fomentar la sensibilització mundial sobre el medi ambient i promoure un desenvolupament sostenible. Per aquest motiu, la seu corporativa d'Agbar exhibirà demà 5 de juny entre les nou del vespre i la mitjanit, una il·luminació commemorativa.

Amb aquesta iniciativa, la Torre Agbar continua amb el calendari d'il·luminacions singulars que vol oferir a la ciutadania de Barcelona, coincidint amb diferents dates significatives del calendari: la propera, el 17 de juny pel Dia Mundial de Lluita contra la Desertificació.

La Torre Agbar, seu central de la companyia que li dóna nom, líder a Espanya en el cicle integral de l'aigua, i una de les grans companyies multinacionals espanyoles, té una alçada de 142 metres. Amb 31 plantes diàfanes sense columnes, cadascuna amb una alçada lliure de 2,60 metres, i amb una superfície total de l'edifici de 39.000 metres quadrats. Té 4.500 finestres a tot el perímetre de la façana que poden ser il·luminades pel mateix nombre de lluminàries, mitjançant un sistema LED.