Tot allò que fem per a les persones i entitats amb les quals col·laborem

Fundació Agbar / Notícies / La Torre Agbar ofereix una il·luminació singular pel Dia Mundial de l'Aigua amb l'aigua com a protagonista

22 Març 2013

La Torre Agbar, seu central de la companyia que li dóna nom, projecta aquesta nit una il·luminació commemorativa per recordar la importància del Dia Mundial de l'Aigua, amb l'aigua com a protagonista.

El 22 de març és el Dia Mundial de l'Aigua, data que la UNESCO ha declarat oficialment amb l'objectiu de donar a conèixer com els recursos hídrics contribueixen a la productivitat econòmica i al benestar social, i a recordar que l'aigua és un bé d'utilitat pública, imprescindible per a la vida. Per aquest motiu, la seu corporativa d'Agbar projectarà un joc de llums amb l'aigua com a element principal entre les 19 hores i les 23 hores.

Compromesos amb la lluita contra el canvi climàtic i l'autisme

Dissabte 23, la Torre Agbar s'apagarà totalment de les 20.30 a les 21.30 hores per sumar-se a l'Hora del Planeta, una iniciativa amb què l'organització ambientalista WWF vol manifestar el suport global a la lluita contra el canvi climàtic. Diversos edificis i monuments de ciutats d'arreu del món apagaran els seus llums per mostrar el seu compromís amb aquesta causa.

La Torre Agbar se suma a aquesta acció simbòlica contra el canvi climàtic malgrat que les seves emissions de CO2 i el seu consum d'energia superen àmpliament la normativa estatal en matèria d'eficiència energètica, motiu pel qual està reconeguda per la Comissió Europea com a Edifici Verd.

Amb aquesta iniciativa, la Torre Agbar continua amb el calendari d'il·luminacions singulars i de compromís amb la societat i el medi ambient que vol oferir a la ciutadania de Barcelona i de tot el món: la propera, el dimarts 2 d'abril, coincidint amb el Dia Mundial de Conscienciació sobre l'Autisme. Entre les 21 hores i la mitjanit, la Torre Agbar s'il·luminarà de color blau per contribuir a la sensibilització sobre aquesta malaltia, sumant-se a la iniciativa impulsada per Autism Speaks a escala global i per l'Associació Aprenem a Catalunya.