Tot allò que fem per a les persones i entitats amb les quals col·laborem

Fundació Agbar / Notícies / La Torre Agbar mostra demà una il·luminació especial per commemorar el Dia Mundial de la Població

10 Juliol 2013

La Torre Agbar mostrarà dijous 11 de juliol entre les 9 del vespre i la mitjanit una il·luminació commemorativa del Dia Mundial de la Població, que les Nacions Unides celebren cada 11 de juliol per fomentar la consciència pública sobre qüestions demogràfiques.

La disminució sense precedents de la mortalitat als segles XIX i XX ha afavorit el creixement espectacular de la població mundial: així, dels 1.000 milions d'habitants el 1810 hem passat a més de 7.000 milions el 2012. Per fomentar la consciència entorn les temàtiques globals demogràfiques, el 1989 les Nacions Unides van decidir celebrar cada 11 de juliol el Dia Mundial de la Població.

Amb la finalitat de conscienciar la ciutadania de les conseqüències de la pressió demogràfica sobre el planeta Terra i el medi ambient, la Torre Agbar mostrarà demà 11 de juliol coincidint amb el al Dia Mundial de la Població una il·luminació commemorativa entre les nou del vespre i la mitjanit. Amb aquesta iniciativa, la Torre Agbar continua amb el calendari d'il·luminacions singulars que vol oferir a la ciutadania de Barcelona, coincidint amb diferents dates significatives del calendari: la propera, el 24 de setembre per a la Festa Major de la Mercè.