Tot allò que fem per a les persones i entitats amb les quals col·laborem

Fundació Agbar / Notícies / La Torre Agbar s'il·lumina de violeta per solidaritzar-se amb la lluita contra la violència envers les dones

26 Novembre 2013

La Torre Agbar es va il·luminar ahir al vespre de violeta amb motiu del Dia Internacional de la Lluita contra la Violència envers les Dones, una iniciativa destinada a sensibilitzar a la ciutadania respecte el problema de la violència de gènere.

L'Assemblea General de Nacions Unides va declarar el 25 de novembre com el Dia Internacional de l'Eliminació de la Violència contra les Dones a través de la resolució 54/134 el desembre de 1999. La data fou escollida per commemorar el brutal assassinat el 25 de novembre de 1960 de les tres germanes Mirabal, activistes polítiques de la República Dominicana, per ordre del governant dominicà Rafael Trujillo (1930- 1961).

Aquesta iniciativa solidària coincideix amb la il·luminació nadalenca de la Torre Agbar, campanya que va començar divendres passat i que s'allargarà durant totes les festes de Nadal i fins el 5 de gener de 2014.

La Torre Agbar modificarà de nou la seva il·luminació nadalenca per una causa solidària el proper diumenge: en aquesta ocasió, s'il·luminarà de vermell per donar suport a la lluita contra la SIDA, sumant-se un any més a la campanya "Barcelona dóna la cara per la SIDA" que des de 2010 promou la Fundació Lluita contra la SIDA.