Tot allò que fem per a les persones i entitats amb les quals col·laborem

Fundació Agbar / Notícies / La Fundació Agbar col.labora amb el 'Programa d'emergència per a l'alimentació infantil' de la Creu Roja

23 Octubre 2013

El director general d'Aigües de Barcelona, Ignacio Escudero, i el president de la Creu Roja a Catalunya, Josep Marquès, han signat avui un conveni per ampliar el programa de beques de menjador escolar en 35 places per al curs escolar 2013-2014. Amb aquest acord, la Fundació Agbar ha destinat 100.000 euros per garantir a través d'aquesta entitat social l'alimentació de quasi 600 infants el 2013.

La Fundació Agbar dóna suport així al Programa d'emergència per a l'alimentació infantil de la Creu Roja amb la donació de 25.000 euros, el que suposa una aportació de 3,80 euros per infant al dia. L'objectiu d'aquest programa és facilitar l'accés des de l'escola a una alimentació sana i de qualitat als infants que es troben en situació d'exclusió social, evitant així la discriminació entre els alumnes d'educació infantil i primària per raons econòmiques.

Una aliança per ajudar els més vulnerables

El conveni se suma al que es va signar el juliol per garantir que 550 infants i les seves famílies poguessin comprar aliments frescos i variats durant les vacances d'estiu. D'aquesta manera, seran prop de 600 infants els que es beneficiaran el 2013 d'aquestes ajudes a través de l'acció de la Creu Roja, a les quals la Fundació Agbar ha destinat 100.000 euros.

A banda d'aquests dos convenis, el mateix juliol la Fundació Agbar i la Creu Roja van signar-ne un altre destinat a pal·liar les dificultats en el pagament del servei de l'aigua de les persones grans en dificultats ateses per aquesta entitat social. L'acord va servir per reforçar les línies d'actuació engegades per la Fundació Agbar per fer arribar el Fons de Solidaritat als col·lectius que més ho necessiten. A dia d'avui, s'han concedit més de 6.000 ajudes.