Som notícia perquè ens mouen les persones i la seva realitat.

Fundació Agbar / Notícies / Aigües de Barcelona eximirà del pagament del servei de l'aigua les persones més vulnerables ateses per Càritas

13 Febrer 2013

El director d'Aigües de Barcelona, Ignacio Escudero, i el de Càritas Diocesana de Barcelona, Jordi Roglá, han signat aquest matí un conveni per contribuir a la millora de les condicions de vida de les persones més desfavorides ateses per aquesta entitat benèfica.

Mitjançant aquest acord, Aigües de Barcelona eximirà del pagament del servei de l'aigua les persones ateses per Càritas que l'entitat consideri susceptibles de rebre l'ajut, sempre que tinguin un consum d'aigua de 100 litres per persona i dia, xifra recomanada per l'Organització Mundial de la Salut. El conveni també beneficiarà totes les famílies residents als habitatges de lloguer social que Càritas gestiona conjuntament amb la Fundació Foment de l'Habitatge Social.

Ignacio Escudero ha destacat la iniciativa com una "modesta aportació a la immensa acció social que duu a terme Càritas", que mostra "l'esforç de la Fundació Agbar per prestar un ajut directe a les entitats socials que treballen amb les persones més desfavorides". Per al director de Càritas Diocesana de Barcelona, Jordi Roglá, el conveni manifesta "la sensibilitat d'Aigües de Barcelona en aquests moments difícils", i és "un gest que significa molt per a nosaltres".

La situació de crisi econòmica actual i la voluntat d'ajudar les persones més vulnerables van fer que Aigües de Barcelona i la Fundació Agbar posessin en marxa, l'any passat, el Fons de Solidaritat per ajudar les persones sense recursos. La col·laboració amb Càritas s'emmarca dins d'aquest projecte que té com a últim objectiu contribuir a la inclusió social.