Tot allò que fem per a les persones i entitats amb les quals col·laborem

Fundació Agbar / Notícies / S'inaugura l'exposició "Lletres de Xile", amb el suport de la Fundació Agbar

10 Setembre 2013

S'inaugura l'exposició "Lletres de Xile", amb el suport de la Fundació Agbar

El conseller de Cultura de la Generalitat de Catalunya, Ferran Mascarell, va inaugurar ahir a la Casa Amèrica de Catalunya l'exposició `Lletres de Xile', una mostra que fa un recorregut per la literatura d'aquest país andí, bressol de grans escriptors i escriptores, i que compta amb el suport de la Fundació Agbar, entre d'altres institucions.

El director general de Concessions a Xile i director econòmico-financer d'Agbar, Josep Bagué, va assistir a l'acte inaugural de la mostra, que també  va comptar amb la presència del director general de la Fundació Casa Amèrica Catalunya, Antoni Traveria,  l'agregat cultural de l'Ambaixada de Xile a Espanya, Alejandro San Francisco, a més d'altres càrrecs institucionals de la Generalitat de Catalunya, l'Ajuntament de Barcelona o la Diputació de Barcelona.

Lletres de Xile destaca l'abast i transcendència de la literatura produïda en aquest país, l'únic de l'Amèrica Llatina amb dos Premis Nobel de Literatura: Gabriela Mistral i Pablo Neruda. La mostra s'articula al voltant de 19 cites literàries i 40 retrats -la majoria obra del fotògraf Raúl Hernández-, d'escriptors xilens com Roberto Bolaño, Isabel Allende, Gonzalo Rojas o Nicanor Parra, acompanyats de peus de foto on els mateixos protagonistes s'autodefineixen.

L'exposició es podrà visitar els dies laborables de 10 a 14 hores i de 17 a 20 hores a la Casa Amèrica de Catalunya (carrer Còrsega 299, Barcelona), fins el divendres 17 de gener de l'any que ve.  L'entrada és lliure.