Tot allò que fem per a les persones i entitats amb les quals col·laborem

Fundació Agbar / Notícies / La Torre Agbar s'il.lumina de color rosa per commemorar el Dia Internacional contra el Càncer de Mama

18 Octubre 2013

Amb motiu del Dia Internacional contra el Càncer de Mama que se celebra cada 19 d'octubre, la seu d'Agbar s'afegeix, juntament amb altres edificis emblemàtics de la ciutat, a la iniciativa "Suma't al rosa" que promou l'Associació Espanyola Contra el Càncer.

Per aquest motiu, la Torre Agbar s'il·luminarà avui de color rosa, entre les set de la tarda i les onze de la nit, per prevenir i sensibilitzar la ciutadania del tumor maligne de més incidència entre les dones catalanes i dels països més desenvolupats, del qual es diagnostiquen 80 nous casos cada dia a Catalunya.

La Torre Agbar se suma així a les activitats que cada any organitza l'Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC), entre les quals destaca la il·luminació de rosa, color distintiu de la lluita contra aquesta malaltia, d'edificis emblemàtics de Barcelona com ara la Torre Agbar, la Sagrada Família, la Pedrera o l'Ajuntament de Barcelona, entre d'altres. L'acció forma part del moviment internacional d'il·luminació d'edificis significatius de les principals ciutats del món.

Amb aquesta iniciativa, la Torre Agbar continua amb el seu calendari d'il·luminacions singulars que vol oferir a la ciutadania de Barcelona, coincidint amb diverses dates significatives: la propera, el  20 de novembre, Dia Mundial de la Infància.